Søvndal in Botswana

En side for familie, venner og bekendte - og bare interesserede - til familien Søvndal. For 2 år lærere og missionærer, bosiddende i Botswana. Familien består af Christina, Steen, Rebekka (11 år), Kasper (9 år), Annika (6 år) og Benjamin (4 år).

Thursday, February 01, 2007

Elendig radio! Polak og ve!

Øv altså, så tæt på en finaleplads! Kan det ikke blive 1. pladsen, må vi nøjes med bronze - forhåbentlig!

Jeg havde prøvet alt for at se kampen.
- fjernsyn - men kampen sendtes ikke hernede overhovedet. Hvis man siger håndbold hernede, så kigger de bare dumt på en. De aner ikke hvad det er!
- på Sputnik kan man se den, men de banditter kan se at jeg logger på med en udenlandsk IP-adresse, og så må de ikke vise kampen til mig pga. rettigheder.
- vi kørte test via webcam i Linde, men forbindelsen var ikke hurtig nok til at jeg kunne se det.

Derfor: Jeg måtte høre dansk P3. Og hvilken elendighed! Please, bombardér dr med klager. De var helt uengagerede og fulgte slet ikke kampen tæt. Musik ind imellem. Fx til slut: "Ja, så er vi bagude med 2 mål, og der er kun 90 sekunder tilbage. Vi ta'r lige et stykke musik". Og da musikken sluttede, var kampen også slut (!%&/#¤*).

Heldigvis får vi de sidste tre kampe på video, når vi om 3 uger får Sonja og Børge on parole fra Ødsted. Der er bare lang tid til! Hvem der bare var hjemme i Danmark nu...

- SFS

Labels:

Links

4 Comments:

  • At 02 February, 2007 23:46, Blogger Louise Jensen said…

    Jeg er normalt en trofast og tilfreds P3-lytter men her må jeg give dig ret, Steen - hvordan en semifinale kunne blive så kedelig at høre på, fatter jeg ikke! Men prøvede du TV2 radio? Vi slog over i slutningen i kampen, og selvom forbindelsen var lidt uregelmæssig var det ganske tilfredsstillende.

     
  • At 03 February, 2007 08:53, Blogger Søvndal on parole said…

    øv, det gjorde jeg ikke. Jeg ta'r bronzekampen dér, så. Tak for hjælpen, Louise!

     
  • At 04 February, 2007 14:03, Anonymous Anonymous said…

    Det er vel ikke så galt - vi andre gik ud af stuen, fordi adrenalinen truede med at forårsage hjerteproblemer...

     
  • At 05 February, 2007 06:24, Blogger Søvndal on parole said…

    nå ja, det var måske derfor, Louise og jeg skulle forskånes for en ordentlig live-kommentar...

     

Post a Comment

<< Home