Søvndal in Botswana

En side for familie, venner og bekendte - og bare interesserede - til familien Søvndal. For 2 år lærere og missionærer, bosiddende i Botswana. Familien består af Christina, Steen, Rebekka (11 år), Kasper (9 år), Annika (6 år) og Benjamin (4 år).

Saturday, January 27, 2007

Fredag

(for dem som gider læse en historie...)

Nå, fredag blev ikke så besværlig som frygtet (bortset fra at Annika, Benjamin og jeg havde 40g feber): Jeg mødte op på politikontoret og skulle have min rapport. Damen som havde skrevet rapporten, klagede over at jeg ikke var kommet dagen før (læs sidste weblog), men gav mig alligevel rapporten. Jeg skulle betale 21 pula, men havde kun en hundredlas, så hun kunne ikke give tilbage. Derfor vender jeg tilbage på mandag med aftalte penge!

God weekend

- SFS

Labels:

Links

0 Comments:

Post a Comment

<< Home